Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Kamilla - 18 maj 2010 19:30

Johan har lämnat mig för att spendara några dagar i Tyskland! Vi hann knappt mer än landa innan han flög iväg igen! Kom hem i söndags eftermiddag å tidigt i måndags morse flög han till Tyskland för att gå på en fyra dagars utbildning! =( Men det krånglade en hel del innan han kom iväg. Taxin han hade beställt dök inte upp! Jävligt dåligt när man har förbokat! (Så beställ aldrig nån taxi med Loffes!!) Efter mycket om och men fick han tillslut tag på en taxi å stressade iväg till flygplatsen. Väl där så va planet inställt pga askan, så han fick bokat om sin flight och fick snällt vänta på landvetter halva dagen. Men kom tillslut iväg iaf!


Själv är man tillbaka i vardagen igen med jobb, städning, tvättning mm. Har dock hunnit me lite kul också! Igår spenderade jag kvällen ihop med pernilla! Vi hade en jätterolig kväll! Fikade, skrattade, tjötade och kollade på massa gamla bilder! Tack för en underbar kväll gumman!


Idag har jag spenderat eftermiddagen och början av kvällen hos Johans föräldrar. De bjöd på middag..lax med tapenade, potatis och kall sås och sen glass till efterätt! Mums! Sen stannade jag i några timmar och bara tjötade! Va jättemysigt!


Nu ska jag snart slappa framför TV:n, Uggly betty och Desperate idag! Jippie!

Ovido - Quiz & Flashcards