Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Kamilla - 29 maj 2010 21:30

Det har varit en riktig familjehelg så här långt! Igår va det grillkväll med familjen hos Mamma och Hasse! Det bjöds på god mat och mysigt sällskap! Vi hade en sjukt rolig kväll med många roliga (snuskiga och sjuka) historier! =) Vi passade även på att fira Mors dag lite i förskott. Mamma fick ett armband från märket MIL, som även är mammas initialer! =) Egentligen betyder det Made In Lerum..vilket även mamma är eftersom hon kommer därifrån! Fyndigt va?! =)


  

Fördrink ochh tilltugg innan maten!

 

Idag har vi firat Johan men våra familjer. Va ett mysigt kalas, å jag måste själv säga att jag är nöjd med maten, även om jag inte fick smaka på efterrätten! =( men där har jag ju bara mig själv att skylla! Fick aldrig tagit några kort från kalaset tyvärr!

Ovido - Quiz & Flashcards