Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Ny vecka, nya tag!

Av Kamilla - 3 maj 2010 17:11

Det blev tyvärr inget hus denna gången heller! Det blev för dyrt! =( Va först jättebesviken å grät en massa, å det kändes som allt va åt helvette, men nu känns det bättre! Det va la helt enkelt inte meningen att vi skulle ha just DET huset! Så letandet fortsätter..!


Helgen har vart bra! Började fredagen med kalas hemma hos Nyströms för att fira Klas! Mycket trevligt att träffa familjen Nyström/Östergren! =) Sen fortsatte kvällen hemma hos Nillan å Björn med lite festligheter tillsammans med våra vänner! Jag va chaffis, men det va superkul ändå! Synd bara att jag knappt han träffa Frida, som tyvärr gick när vi kom! Men, men, det kommer fler fester! =)

På lördagen tränade vi å sen träffade vi Erika, Pernilla och Björn på nya pastaresturangen i stan! Mycket gott och trevligt! Kvällen blev lugn..kollade på film och käkade resterna från resturangbesöket, som jag hade tagit med mig hem! ;) Igår, söndag åkte jag och Johan till Ullared..shoppade en hel del skojsigt! =) PÅ vägen hem mötte vi upp Sofia och Mats för en runda fribb i slottskogen! Det va verkligen en toppensöndag! Shopping och sen en tur i det fina solskenet med älskade svägerskan!


Fick förresten reda på något riktigt kul förra veckan! Men än så länge är det en henlis! Återkommer om det senare! =) Totaly roligt iaf! =)


Nu ska jag iväg på husvisning igen! Hoppas det går bättre denna gång! (om huset nu är något att ha!)

 
 
Ingen bild

frida

4 maj 2010 16:54

ja det var synd att jag var tvungen att åka hem och sova.Är så när man jobbar vissa helger.Men på Fredag ses vi med våra herrar=)Ska bli jätte kul längtar som bara den:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards