Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Kamilla - 25 januari 2010 19:07

Idag har jag träffat fridisen! =) Så mysigt så! Träffades hemma hos mig efter jobbet, sen tog vi bilen hem till henne, släppte ut hennes söta små vovvisar å sen gav vi oss ut på en lång härlig promenad! Gick i skogen en bra bit, tills vi kom fram till sjön, där bestämde vi oss för att gå ut på isen å ta några kort, men det va så mysigt att vi bestämde oss för att gå på isen hem! Lite småläskigt när det knakar å har sig, men mysigt å vackert va det!


  

På väg över sjön färjens is..underbar utsikt!


  

Is kan vara så otroligt vackert...



  

...nästan lika vackert som oss! ;)


Efter promenad satte vi oss i fridas kök, drack en kopp kaffe å hade det mysigt! Tjötade massor å hade lika kul som alltid när vi träffas! Det e är verkligen underbart att umgås med frida! Vi e så lika i mkt, man kan berätta allt för henne och man får sig alltid ett gott skratt ihop me henne! Tack frida för att du är en underbar vän..min vän!! Love you!

Hoppas på en promenad ihop snart igen..eller iaf en dejt snart igen! =)

Av Kamilla - 25 januari 2010 18:57

Till skillnad från vardagarna denna vecka, så gick helgen fort..alldeles för fort! Det va en jättebra helg! I fredags va vi hemma å myste. Känns inte som man hinner ses så mkt på vardagarna, speciellt inte eftersom johan jobbat över mkt sista tiden! Så det va skönt me en kväll för oss själva! Käkade tacos å kollade på klassikern Forrest Gump..så bra!


I lördags träffade jag Nillan på stan, kikade i affärer, hon provade glasögon å så tog vi en fika på mangiamo..mys! På eftermiddagen bar det sen av till kungsbacka å älskade svägerskan och mats! Där bjöds det på massa gott att äta å dricka! Vi hade en supertrevlig kväll, som alltid med dom! Sov över i världens skönaste säng..jag sov som en bebis! Till frukost bjöd fia på amrikanska pankakor..mums! =) Sen tog vi en lång å härlig promenad och såg oss omkring i kungsbacka! Tack älskade ni för en underbar helg! Å tack ännu en gång för all fantastisk mat!


  

Hade för mig att jag tog en del kort under kvällen..men där hade jag tydligen fel! Här e ett på Sofia iaf! =)


Söndag eftermiddag spenderades hemma. Lagade god mat å slappade i soffan! Å trött å tråkig som jag är, gick jag å la mig vid 9 så jag skulle orka upp till jobbet tidigt på måndagen!

Ovido - Quiz & Flashcards