Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Kamilla - 12 januari 2010 16:49

Dagarna rullar på fort som vanligt, å snart är man redan inne i mitten av januari! Jobbet har satt igång igen å det känns som julledigheten aldrig existerade! Men jag ska inte klaga..trivs ju toppen på jobbet, även om jag helst av allt hade vart ledig jämt! Men sån lyx har man ju inte!


Helgen som gick bjöd på mkt trevligheter! I fredags hade vi en slappkväll, käkade thaimat å bara hade det mys! ♥ I lördags åkte jag med nillan till Allum, jag shoppade en sjal å hon lite annat, sen åkte vi in till alingsås å käkade lunch på sallys! Inte jättegott tyvärr, men jättemysigt å skoj! På kvällen träffade vi bröderna Nyström å Sofia. Lagade mat hemma hos Lars å spelade roliga sällskapspel! Å firade den nyblivna 40-åringen! Va en jätterolig kväll..även om vissa drack lite för mkt..nämner inga namn! ;) I söndags kom Nillan å Björn hit, vi lagade kycklingsallad..som va helt sjukt god å hade det väldigt trevligt!


Igår va jag förresten på Odd Molly "party" hos Anna-Karin me pernilla å sofia! Va tyvärr ganska utplockat när vi kom..men jag hittade en fin tunika till kanonpris! =)


Nu e det redan tisdag och arbetsdagen är över för idag! =) Blir en lugn kväll i soffan å kanske lite städande..vi får se va jag orkar!


Förresten så fyller min kära mamma 55 idag! Ett jättegrattis till dig! Du är världens bästa! Puss å kram!

Ovido - Quiz & Flashcards