Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Kamilla - 2 juli 2009 09:58

Denna vecka har fortsatt att vara lika soligt, varm å härlig som förra! Tänk om det kunde va så här jämt! =) Man mår verkligen så himla bra när solen lyser!


I måndags hade jag en tvätt å städdag i värmen..inte roligt men nödvändigt! Fick klippt gräset me! Sen kom Frida hit efter att hon slutat jobbet, å vi for iväg till lygnared för att träffa Frida nr 2. Hade några härliga timmar på stranden. Vattnet va fortfarande lite för kallt..men skönt å svalka sig iaf! På kvällen kom frida å stefan hit å vi grillade! Mums!! Va väldans trevligt som alltid me de två! =)


I tisdags va jag inne typ hela dagen å klippte tindra..så nu ser hon för jävlig ut rent ut sagt! Men får det växa en centimeter eller så så blir hon min lilla söta prinsessa igen! =) Hon tycker iaf att det e skönt å va korthårig..far omkring å busar hela dagarna me trolla nu! =) På kvällen va det dax för års-premiären av bil-bingo! Åkte dit me Maria å Frida..men vi vann tyvärr inte ett öre! Men det va kul ändå!!


Igår låg jag på stranden ett tag här i Ingared. Gissa om jag blev chockad när jag skulle doppa mig i sjön. För en vecka sen när jag å Frida va där..va det som att lägga sig i ett isbadkar..nu svalkade det knappt! Har blivit görgött i vattnet! =) På eftermiddagen åkte jag å johan in till stan för att fixa lite bröllopsbestyr. Träffade sedan Nilla å Bjarne i Nolhaga å tog en fribbrunda! Jag va sååååå nära att få nytt PB..men det sket sig på sista hålet! =( Vi träffades senare på kvällen igen för ett kvällsdopp i sävelången! Jätteskönt i vattnet..precis som tidigare på dagen! Å jättemysigt att bada me Nillan, å Bjarne! Så kul att ha Nillan tilbaka i mitt liv! =)


Idag väntar lite spännande saker..återkommer om det senare!!

Ovido - Quiz & Flashcards