Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Kamilla - 8 augusti 2008 12:57

Äntligen helg igen = johan e ledig! Har vart tomt denna veckan nu när johan börjat jobba igen efter semestern. Men jag har vart ganska sysselsatt ändå! Igår va jag hos Marie å träffade henne å pojkarna. Va en jättemysig dag! Lekte massa me Noah..han va så glad att se mig..han e så himla söt..han kan inte säga mitt namn riktigt..han säger komilla..låter så himla gulligt..trots att det låter som han kallar mig för en ko! =) Han hade lärt sig att cykla utan stödhjul..å va ivrig att visa upp det! Såg helskumt ut att se en sån liten människa cykla utan stödhjul..har nog aldrig sett en treåring cykla förut! Han cyklade jättebra..fort å helgalet..skulle åka på alla gupp å "hoppa". Har inte blitt av att jag å Marie setts på några veckor nu så det va verkligen jättekul! Hade mycket att prata om..å uppdatera varandra om. tack för en mysig dag! Hade saknat er! Håller tummarna för dig gumman! Hoppas hoppas!

Ovido - Quiz & Flashcards