Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

cykla inte en dag som denna!

Av Kamilla - 28 juli 2008 18:00

Måndag å bara en vecka kvar av johans semester..trist! Själv har jag fyra veckor kvar innan skolan börjar å man ska tillbaka till verkligeheten..suck! Tiden går aldeles för fort!


Har haft en lugn dag idag. Cyklade ner å tog ett dopp i förmiddags, hälsade på Östergrens som kommit hem från kreta. Va roligt att se dom igen å höra hur dom haft det. Cyklade hem igen..genomvarma..helt fel dag att cykla på..33 grader i skuggan e inte den ideala cykletemperturen..men jag ska inte klaga..får bara skylla oss själva att vi va dumma nog att cykla i den värmen. Efter att vi svalkat oss å ätit lunch åkte vi in till stan å handlade. Nu blir det en slapparkväll med lite god mat å en bra film..förhoppningsvis bra iaf! Imon blir det beachen igen med maria å johan..hoppas soleksemen e borta tills dess!!


Ha det så underbart alla i värmen å passa på å njut..snart e den säkert borta igen!

 
 
Frida

Frida

28 juli 2008 19:31

hejsan!! hoppas allt är bra i värmen :) nu får allt boka in en dag/kväll!

http://fridz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards