Alla inlägg den 5 april 2007

Av Kamilla - 5 april 2007 16:41

Började dagen me en lång å härlig skogsprommenad! va härligt att röra på sig lite..Både tindra å jag tyckte nog det va lika härligt! Eller kanske speciellt tindra som hade det så himla mycket lättare att ta sig fram nu utan all päls som vart i vägen det senaste! Härligt va det iaf!När vi kom hem va både jag å tindra trötta så vi la oss en stund i sängen innan jag började plugga. Efter en stunds läsande pausade jag å åt lite lunch. Sen plugg en stund till!Nu väntar jag på att jahan ska komma hem från jobbet, så vi kan börja laga mat! Ska bli mysigt med en lugn kväll när man inre behöver tänka på att gå å lägga sig i tid, ska bli gott att få sova ut tillsammans imon! *mys*Bilderna nedan e från prommenixen idag!

Ovido - Quiz & Flashcards