Alla inlägg den 10 april 2007

Av Kamilla - 10 april 2007 16:49

Har vart i skolan idag..känndes lite konstigt efter den långa påskledigheten!! Hade en föreläsning på morgonen om rumsuppfattning..sen va det dags för oss i klassen att pröva lite övningar som man kan använda på sina elever i framtiden..kändes mest som vi lekte som vanligt! hade sälskap av johanna i bilen till å från skolan idag! Va kul att ha nån att prata me för en gång skull! =)Känns skönt att påsken e över..å me det alla läskande påsk-smarrigheter! Höll mig hela påsken faktiskt! *riktigt stolt över mig själv* Fast lite synd e det me..har vart så mysigt å va ledig så länge ihop me Johan! Vi har haft en jättemysig helg! *älskar dig*Va å kollade in Johanna å peters lägenhet i söndags igen..dom hade nästan målat färdigt då! Hade blivit toppenfint! Där kommer dom verkligen att trivas! *avundsjuk* Hoppas på att jag å Johan kan hitta oss nått snart me!!GRATTIS TOBIAS!! Ikväll ska vi på kalas..Tobbe fyller 23 år så vi ska dit en sväng. Tyvärr kan jag ju inte äta smörgåstårtan han ska bjuda på..så jag tänkte ta me mig lite egen mat! Blir nog lite pinsammt..men va fan..jag vill ju inte paja GI grejen..å jag vill ju inte sitta där å bara titta på när dom andra smaskar i sig mat! Tobbe va gullig å erbjöd sig att fixa nått annat till mig..men det ville jag inte..han ska ju inte behöva krångla me maten bara för att jag inte vill äta kolhydrater!Shit det e ju bara typ en timma kvar innan vi ska va där! Måste hoppa in i dushen!!Puss å hej!!

Ovido - Quiz & Flashcards