Direktlänk till inlägg 12 november 2008

böta strumpor och bullar

Av Kamilla - 12 november 2008 17:05

Är trött efter dagens VFU. Denna veckan har eleverna Elevens val, och jag är med i hemkunskapsgruppen. Idag har vi vart på studiebesök på maxi's bageri, där vi fick se hur det går till att baka med maskiner. När vi va klara bjöd dom på bullar. Smaskens! Åkte sedan tillbaka till skolan och lagade mat med eleverna, sen va det planering som gällde..å planering, planering..å mer planering! Nu har jag äntligen kommit hem för dagen! Å äntligen har jag fått ta av mig mina blöta strumpor! Har inga stövlar nämligen, å under promenaden till å från maxi så regnade det..så det läckte in i mina skor och jag blev plaskvåt om fötterna! Så nu vet jag vad jag ska ta å investera i..ett par stövlar..å en snygg regnkappa me tror jag! Camilla hade en sån himla snygg på sig idag nämligen..så nått liknande tänkte jag att jag skulle försöka hitta!


Imon ska jag ha hemkunskapsgruppen själv hela dagen. Min handledare ska till högskolan på föreläsningar..så det känns lite pirrigt. Men det ska nog gå bra! På kvällen ska johan å några kompisar åka till Gbg på konsert, å jag ska träffa Sofia..vilket ska bli jättekul!


Nu ska jag gå å slänga in en tvätt i maskinen! Hej svejs!

 
 
Frida

Frida

12 november 2008 17:42

vad blir det för konsert?

http://fridz.blogg.se

 
Ingen bild

kamilla

13 november 2008 12:41

Funeral for a friend tror jag de heter. Men jag e inte säker. Nån sån där konstig Johan-musik iaf!

 
Frida

Frida

13 november 2008 13:18

hehe, dolda talanger vettu.. :)
aha, men det bandet vet jag vilka det är! hoppas ni får det skojjigt!!

http://fridz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards