Direktlänk till inlägg 30 juni 2008

Aldeles för många år gumman!

Av Kamilla - 30 juni 2008 22:59

Det va drygt sju år sen jag tog studenten..många år..men tiden har gått sjukt fort. Det va även sju år sen man skiljdes från klasskompisarna..har saknat vårat lilla tjejgäng vi hade!! Marie har jag ju fått upp kontakten me igen..vilket är jättekul! Martina pratar jag nån gång me via sms eller msn..men det va evigheter sen vi sågs..tyvärr! Å Novin har jag träffat en gång i fem minuter på lygnared för typ fyra år sen. Vi har inte hållt kontakten alls..vi har absolut inte varit ovänner..men det har bara inte blivit att vi hörts.. men så träffade jag på henne på potatisfestivalen å vi bestämde att det va på tiden att vi sågs. Så idag..drygt sju år sen vi slutade umgås träffades vi för att ta en fika på stan å uppdatera oss om våra liv. Det va verkligen jättekul att träffa henne igen! Sjukt att man kan träffa en person man inte sett på sju år..å ändå känns det som igår vi träffades. Då vet man verkligen att man e bra vänner! Inget hade ändrats mellan oss..garvade fortfarande lika mycket å det va lika roligt att träffa henne idag som då..ända skillnaden va att vi hade lite mer frågor. En snabb fika på stan blev en 3-timmars fika med massa skratt..å nästan några tårar! Va helt underbart att träffas igen! I henne vet jag att jag har en riktig vän!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards