Alla inlägg den 19 mars 2007

Av Kamilla - 19 mars 2007 14:06

helgenLördan va en jobbdag...johan jöbbade över på sitt jobb, de hade fått nya bänkar som skulle monteras, så han stack i väg strax innan åtta på morgonen å va inte hemma för än efter sju på kvällen! Själv jobbade jag till tre. Kom hem å käkade det som va kvar av gårdagens mat! Tjötade i telefon me johanna en stund sen kom hon å peter å hämta mig å tindra å så tog vi en härlig prommenad runt kvarnsjön! Peter hade me värstingkameran å tog massa bilder! Några utav dem finns att se på: www.athos.bloggagratis.seEfter promenaden skjutsa johanna hem mig å tindra igen! Å jag satte igång att plugga till johan kom hem. Han hoppade in i dushen å ringde på några bilar. Sen åkte vi för att träffa johanna å peter å hyra film å köpa mat! Allihopa åkte hem till dem å där stannade vi resten av kvällen! Athos va väldigt intresserad av tindra som löper, å han uppvaktade henne hela kvällen!På söndan fick vi äntligen sova ut! Känndes helt underbart! Efter att senare ätit en god frukost åkte vi iväg till Gbg för att kolla på en bil till johan! Va en helt ok bil..men vi e inte helt säkra på om vi ska köpa den..ska kolla några andra bilar me först!Kom hem vrålhungriga å slängde då i oss cheesburgare från mcdonalds! *mums* Sen va det dags för mig att plugga igen! Fick gjort det i några timmar innan jag tappade orken helt å la mig jämte johan i soffan! Där låg vi resten av kvällen! *mys*idagHar vart i skolan sen klockan åtta i morse. Har äntligen avklarat VFU-redovisningen! Bara dramat å tentan kvar! Tindra e hos "farmor å farfar" För jag ska jobba ikväll å johan han jobbar över! Saknar henne!Imon e det den stora dan!! Tindra ska paras för första gången! *nervös* Önska henne lycka till!!Nu måste jag tillbaka till skolarbetet! Puss å kram!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards