Alla inlägg den 8 mars 2007

Av Kamilla - 8 mars 2007 22:17

Jaha..så då har även jag skaffat en blogg!Kan ju va skönt att skriva av sig lite ibland eller nått i den stilen..!!DagenDagen började trevligt med ett besök från Marie å lilla Mio..han e så gudomligt söt!! Såg han skratta för första gången! *mysigt* han va urgullig där han låg på min axel å log mot mig! *smälte* Efter att Marie å Mio gått gick jag å mötte Frida som hade vart å fixat naglarna på chess.. vi gick till affären för att handla å träffade på Johanna. Köpte lite lunch å annat gott! Frida å jag gick hem till mig för att käka å spela några parti Fia! (jag vann båda gångerna!!) Sen skulle hon tyvärr iväg till jobbet =(Men dagen fortsatte bra ändå..Johanna kom förbi me lilla Athos å jag tog me mig Tindra å så åkte vi rakt ut i skogen å hamna i "middle of nowhere" Gick en lång å skön prommenad! Andra långa skogsprommenaden på två dagar! Det får vi fortsätta me Johanna! ;)Jag å Tindra va jättetrötta när vi kom hem å la oss därför för att slappa lite i sängen. Sen kom älskling hem å vi fixade lite käk. resten av kvällen har vi myst i soffan!Puss till alla!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards