Alla inlägg den 10 december 2007

Av Kamilla - 10 december 2007 09:44

Tindra e så otroligt jobbig just nu..hon löper..så det e anledningen. Hon brukar va lite smågnällig å smått jobbig då..men denna gånger e värre än värst! Hon gnyr, gnäller å morrar hela tiden, vaknar mitt i natten å ska ut å kissa, å hon juckar å har sig å e helt galen.


Va hos marie å barnen idag..men jag kunde inte stanna så länge..tindra va heljobbig! Hon började jucka mot barnen å morra å ha sig..dom blev livrädda. Noah som i vanliga fall älskar att leka me tindra satt uppflugen i soffan. Han sa så här: Jag gillar å leka me Tindra, men idag e hon inte snäll. Jag fick förklara för han att tindra hade ont i magen å det var därför hon betedde sig som hon gjorde. Sen bestämde jag mig för att åka hem. Hoppas det går över snart..!!

Ovido - Quiz & Flashcards