Alla inlägg den 5 december 2007

Av Kamilla - 5 december 2007 18:47


Jag känner mig så arg å frustrerad!! Vad e det som ger vissa människor rätten till att vara elaka?? Hur kan man behandla en så himla snäll och underbar människa på ett så jävligt sätt?? Själviska jävla svin!! Hur kan man må bra av att trycka ner en annan människa så?? Fy fan!!

*tänker på dig*


Som du vill bli behandlad själv, ska du behandla andra.

Av Kamilla - 5 december 2007 18:31

I måndags blev jag klar med julpyntningen..blev jättenöjd. Som vanligt kunde jag inte hålla mig ända tills dagarna innan julafton för att köpa en riktig gran..så det fick bli plastgranen i år igen! Å jädrans va fin den blev! E jättenöjd med alla nya kulor jag köpt till den! Vita, frostiga, glittriga, silvriga å svarta kulor. Massa smålampor och tjocka silvriga glittergirlanger. Granen matchar verkligen vårat nya vardagsrum! Å dessutom kommer alla juklappar packas in i vitt å silver..allt för att matcha! hihi!


Fick pengar av min snälla mamma för advents-stjärnorna å ljusstaken jag köpt! Hon tyckte att jag hade så mkt andra kostnader nu kring jul å ville va snäll å hjälpa mig lite!! Hon e så snäll så snäll min underbara mamma!


Åhh vad jag älskar jul..längtar så!! Det e det mysigaste på hela året!!

Ovido - Quiz & Flashcards