Alla inlägg under november 2007

Av Kamilla - 8 november 2007 14:04

Vilken seg vecka det har vart..! Tiden brukar ju vanligtvis rinna iväg så himla fort men denna veckan känns det som om tiden har krypit fram.

Å inte e det helg ännu..först kommer fredagen med en lång jädra skoldag..går till kl 16 imon..känns så himla trist! Hur kan de lägga en obligatorisk föreläsning så sent på en fredag eftermiddag?? Suck! Men, men sen e det helg å då e jag ledig tills på onsdag iaf! =)


Har läst boken Pojken som kallades Det idag för andra gången..läser specialpedagogik i skolan för tillfället å då skulle man läsa en skönlitterär bok tills imon å skriva ett littsem på den. Så jag valde denna boken..å även om jag hade läst den förut..hade jag nästan lyckats förtränga hur hemsk den var! Har gråtit många tårar i förmiddags när jag läste boken! Fy fan säger jag bara..hur kan man utsätta ett barn för något så hemskt??? Å varför reagerade ingen tidigare?? Det e ju så man mår illa! Kommer iaf inte ha några problem att skriva ner reflektioner från den boken tills imon...har tusen tankar som far omkring i huvudet! Ska bli intressant att se imon vilka böcker de andra i gruppen valt att läsa å höras deras reflektioner.


Alla ni som inte har läst den...GÖR DET!! Den är så oerhört gripande och fruktansvärt bra!!


Av Kamilla - 6 november 2007 19:36

Va å hälsade på farmor på sjukhuset idag..det va hemsk att se henne så sjuk! Jag saknar min friska farmor..så som hon var innan hon blev sjuk! Hon har alltid varit som en extra mamma åt mig! Älskar dig farmor!!

Av Kamilla - 4 november 2007 17:38

Idag är det sju år sedan jag träffade min drömprins! Eller rättare sagt sju år sen vi blev ett par! Dessa år har varit de underbaraste i mitt liv! Sju år..nu klarar vi vad som helst!! Johan du är det finaste som finns! Tack för att du gör mitt liv så underbart! Jag älskar dig!! Å det bästa är att jag vet att du älskar mig!

FÖR ALLTID VI






Ovido - Quiz & Flashcards