Alla inlägg den 13 november 2007

Av Kamilla - 13 november 2007 18:07

Idag har jag passat Maries minsting Mio..han e så underbart go!! En nio månaders pussgo bebis! =) Vi har haft jättemysigt! Han har lekt me tindras alla leksaker å öppnat alla skåp å lådor han kommit åt..hela tiden skrattandes. Tog en lång promenad med han i vagnen å insåg då hur svårt det va å ha barn och hund sammtidigt..tindra ville ju inte gå jämte vagnen utan framför..så jag höll på att köra över henne hela tiden. Men hon bättrede sig mot slutet av promenaden iaf! Känner i vilket fall som helst stor beundran över folk som kan klara av både barn å djur samtidigt!


                       Sötnos


Lite seanre på dagen tog jag me Mio in till Johanna..vi stannade där tills det var dags att skjutsa hem honom till hans pappa. Efter det gick jag å johanna på stan en lång stund! Va en evighet sen vi två var på stan tillsammans! Va jättemysigt! Å för en gång skull fick jag faktiskt shoppat en del! =)


Ikväll e det Ugly Betty å Desperate på Tv:n..måste ses!!!

Ovido - Quiz & Flashcards