Direktlänk till inlägg 12 november 2007

ännu en helg..

Av Kamilla - 12 november 2007 12:28

Då var helgen redan över igen..fast jag e ledig i tre dagar till! =) Men ändå..det e ändå helgen som e bäst..då både jag å johan e lediga å kan göra allt eller inget ihop!


Helgen var i vilket fall som helst lugn å skön! I fredags var tobbe å maria här..vi lagade mat å såg på idol å smällde i oss marängsvish..mums! I lördags va vi inne en sväng på stan å köpte farsdag presenter till våra pappor å kollade runt lite allmänt i affärerna..hittade inget som vanligt! Kvällen tillbringade vi i soffan å kollade tv å åt god mat. I söndags var det fars dag å for runt som vanligt..på förmiddagen var vi hos johans föräldrar å käka lunch å tårta..sen åkte vi vidare till hasse å mamma, gav han en liten present å fikade lite till. Sen for vi vidare till pappa där vi fikade ännu mera. Efter detta var vi proppmätta..åkte å hyrde en film som jag senare somnade ifrån! Så den har jag sett klart idag! Det va den helgen det..


Men, men..veckorna brukar ju gå fort..så snart e det helg igen! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards