Alla inlägg den 1 april 2010

Av Kamilla - 1 april 2010 15:55

Idag e det 1 april och Jeanettes födelsedag! Ett jättegrattis till dig gumman! Hoppas du har och får en underbar dag och kväll!


  

Grattis på den stora dagen!! =)


Börjar bli riktigt dålig på att skriva i bloggen..men tyvärr hinns det inte riktigt med! E så mycket annat hela tiden, å bloggen prioriteras inte högst pecis! ;) Så jag e nöjd om jag får till ett inlägg i veckan! Å det brujar bli i anslutningen till helgen, dels för att det e då man har lite tid över å dels har man oftast nått skojsigt att skriva om!


Veckan som gått har vart riktigt bra..med många roliga överaskningar och händelser! =) Bla har vi sålt bilen..eller vi gav i princip bort den..fick 2500 kr för den! Men det e skönt att bli av me den! Annars har vi börjat träna..eller börjat å börjat..vi va där en gång, sen blev jag förkyld! Men så fort förkylningen släpper sätter jag igång igen! Igår träffade jag johanna, vi tog en promenad..va skönt att röra lite på sig iaf..å jättemysigt att träffa henne! Underbart me kort jobb-vecka me! Slutade 13.40 idag å nu e man ledig i 4 långa lagar! I övrigt har det ramlat in lite positiva besked från lite olika håll under veckan! =) Håller tummarna för alla!


Nu ska jag börja göra iordning mig inför kvällens festligheter! Jeanette fyller 30, å det firas med en fest! Ska bli sååå skoj!

Ovido - Quiz & Flashcards