Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Vill tillbaka till värmen!

Av Kamilla - 8 december 2009 12:25

Nu va det lääänge sen jag skrev nått här! har bara inte blivit av sen jag kom hem från bröllopsresan! Så jag får la ta en liten uppdatering nu!

Har som sagt va kommit hem från bröllopsresan som var helt fantastisk! Kan starkt rekomendera bali som resmål! Tog sjukt lång tid att komma dit dock..men det va det ändå värt! Vädret va toppen, vattnet varmt, stränderna fina, människorna trevliga, maten god, det va billigt me allt och det va underbart att få mysa med johan å bara spendera massa tid ihop! Allt va toppen med andra ord! Å jag önskar redan att jag kunde åka tillbaka snart..helst igår! =) All färg har tyvärr redan hunnit rinna av me..så nu är man lika blek, som innan man åkte!


Här hemma börjar ju julen närma sig..eller det gör den la överallt ;) ..men julsakerna har åkt upp där hemma å jag har ätit massvis med pepparkakor, hunnit köpa några julklappar å börjat få lite julstämmning iaf!


På jobbet är det träning inför lucia som gäller, å vi julpysslar för fullt!


I fredags va jag nere i göteborg å träffade fröken-tjejerna. Vi hade bokat hotellrum på hotell 11, å bubblade på taket å drack champagne å hade jätteskoj! Sedan väntade en smarrig middag hemma hos boddan. Kvällen gick för fort som vanligt å helt plötsligt va det mitt i naten å dax att sova! På morgonen samlades vi för att äta en god hotellfrukost ihop å tjöta lite till innan det va dax att skiljas åt för denna gången!


Resten av helgen blev lugn..spenderade den me johan å vovvarna. Vi va en sväng på stan, kollade på 24, hyrde en film, käkade god mat å hade det mysigt!


Nu är min rast slut, å det är dax att återgå till jobbet! Jobbar me Johanna idag förresten! Så det är extra kul att jobba iadg! =)


Lägger in lite bilder från resan en annan dag!

 
 
Ingen bild

frida

10 december 2009 13:21

Jag förstår att du gör det=)Men skönt att ha dig tillbaka=)

 
Ingen bild

Nillan

10 december 2009 20:52

gott att ha er hemma igen stumpan! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards