Direktlänk till inlägg 1 november 2009

Bröllopsresa i paradiset..here we come!!

Av Kamilla - 1 november 2009 20:59

Nedräkningen inför bröllopsresan är snart till ända! Bara drygt en dag kvar innan vi åker iväg till paradiset! Ska bli så himla underbart att få åka iväg med älsklingen å njuta av sol, bad, shopping å äventyr!


Har lite kvar att packa, men jag tror att det mesta är under kontroll iaf! Ska fixa det sista imon efter jobbet!


  

Stranden på Bali, där vi kommer tillbringa många timmar de närmaste veckorna!


  

Vårat hotell! =)

 

Önska oss en trevlig resa! Hoppas alla får det bra här hemma! Massa kramar!!

 
 
Ingen bild

mil

2 november 2009 10:04

Vi önskar er en underbar bröllopsresa! Var rädda om er!
Vi älskar er!
Mamma o Hasse

 
Ingen bild

t o t

2 november 2009 10:07

Vi vill önska er en skön o avkopplande bröllopsresa!
Vi kommer att längta efter er!
Puss o kram
Tindra o Trolla

 
Ingen bild

Jeanette

2 november 2009 16:28

Ha det underbart! Sola åt oss oxå, vi fick ju inte så mycket sol=) Vi hörs när ni kommer hem! Kram

 
Ingen bild

Tobias och Maria

2 november 2009 19:01

Ha en underbar resa, njut och ta vara på varandra!
Många kramar!

 
Ingen bild

frida Å stefan

2 november 2009 19:12

Ha det underbart våra kära vänner.
Njut av varandra och en massa sol och kärlek=)
Puss å kram på er!!

 
Ingen bild

Molle Å pia

2 november 2009 19:15

Ha det underbart tant kamilla och gubbe johan;)
Skicka kort också till oss:) puss Å kram

 
Ingen bild

Nillan

3 november 2009 17:06

Ha de gott nu i värmen sunshines!!
Kramar Nillan&Bjarne

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards