Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Kamilla - 24 oktober 2007 13:36

Igår tillbringade jag kvällen ihop med Marie..hon var barnledig så vi passade på att träffas för att äta middag ihop, snacka massa strunt å kolla på ugly betty å desperate..! Va hur trevligt som helst! Man träffar sina gamla tjejkompisar aldeles för sällan! E verkligen jätteglad att vi funnit varann igen! Älskar att tänka tillbaka på gamla tider ihop me Marie..vi hade verkligen hur kul som helst! Å nu när man umgås igen..e det precis som alla de åren då vi inte träffades aldrig existerade..känns precis som förr me henne! Det e så det verkligen ska vara med kompisar..även om man inte träffats på länge ska det kännas som igår!


Saknar Rebecca..den jävlen ;) e på cypern å gottar sig! *fusk* Längtar tils du kommer hem igen..brun å fräsch..ush! Å jag som hade tänkt att jag skulle hinna me å sola några gånger så jag inte skulle se likblek ut jämte dig..men det hinns nog inte me! Så jag får la skämmas i några veckor jämte dig! Å hoppas att färgen bleknar snabbt! Nä va elak jag e! Blir underbart när du kommer hem igen iaf!


Johanna..jag har vartit en dum flicka..jag har inte startat denna veckan heller..som jag sa..! Sorry! Hoppas att det har gått bättre för dig! Jag ska verkligen försöka starta nästa vecka gumman! Tycker verkligen att vi ska ha en träff varje vecka för att peppa varandra å ge varandra tips å kolla in resultaten! Förresten jag å johan kommer gärna snart å spelar lite wii me er nån dag..om vi får vill säga?! =)


Kram å ta hand om er!




Ovido - Quiz & Flashcards